ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خوش میگذره


 
اینجا بهم خوش میگذره جای تو اینجا خالی نیست
صحبتی از خیانت و عاشقای پوشالی نیست
 
اینجا بهم خوش میگذره چونکه کنار عشقمم
رسید به آخرش دیگه طومار کهنهء غمم
 
اینجا بهم خوش میگذره چون کندم از تو دلمو
یه دست مهربونی هست که باز میگیره دستمو
 
اینجا بهم خوش میگذره چون هیچ نشونی از تو نیست
برو که من با کسی ام عشقمونم همیشگیست
 
اینجا بهم خوش میگذره بشین و راحتم بذار
هر چند که زخمهای دلم از عشقته به یادگار
 
اینجا بهم خوش میگذره دیگه سراغت نمیام
دلخوشیمو ازم نگیر ازت من هیچی نمیخوام
 
اینجا بهم خوش میگذره زنده شدم از دوباره
پیشم یکی هست میمیره اگر که چشمام بباره
 
اینجا بهم خوش میگذره اینجا پر از قشنگیه
اینجا دیگه شعرای من شعرای دلبستگیه
 
اینجا بهم خوش میگذره انگار جوونم دوباره
شنیدن صدای تو سوختنو یادم میاره
 
اینجا بهم خوش میگذره پس برو اسممو نیار
رفتم که حسش بکنی چقد بیرحمه روزگار
 
اینجا بهم خوش میگذره عاشقم و دوسش دارم
محاله ایندفه بازم پا توی دنیات بذارم
 
اینجا بهم خوش میگذره واسم چه تازه است این خوشی
فک نکنم تو معرفت حریف یار من بشی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 14:35 | |